خریداران محترم، با هر خرید از جشنواره بهاره مجازی 99 میتوانید شانس شرکت در قرعه کشی داشته باشید.
برای شرکت در قرعه کشی کافیست اطلاعات خود را از منوی قرعهکشی، در فرم مرتبط وارد نمایید. هر 100 هزار تومان خرید از این جشنواره 1 امتیاز خواهد داشت.
قرعه کشی بزرگ جشنواره بهاره همدلی مردم و اصناف، روزانه و بر اساس امتیازهای مشخص شده در روز قبل خواهد بود. جوایز نفیسی به برندگان خوش شانس این قرعه کشی، به پاس مشارکت در این طرح اعطا خواهد شد.
برای دریافت جایزه لازم است فاکتور و رسید پرداخت مربوط به خرید از جشنواره، به نام فرد شرکتکننده در قرعهکشی بوده و با تایید فروشگاه (کسب وکار) الکترونیکی ارائه شود. بنابراین در حفط فاکتور خرید و رسید پرداخت خود حداقل، تا پایان زمان قرعهکشی کوشا باشید.
لازم به ذکر است با هر فاکتور خرید تنها یکبار میتوان در قرعهکشی شرکت کرد و تاریخ فاکتور و رسید پرداخت حتما باید قبل از تاریخ قرعهکشی باشد.
خریداران محترم تنها 48 ساعت پس از انجام خرید فرصت دارند تا اطلاعات خود را در فرم مرتبط در وبسایت جشنواره وارد نمایند.
“جشنواره بهاره مجازی، همدلی مردم و اصناف” یک تلاش و همکاری ملی با مشارکت هماهنگ دولت، بخش خصوصی و مردم است که با هدف عبور از شرایط فعلی اقتصادی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و حمایت از صنوف سنتی و مجازی طراحی شده است.
همه ساله در آستانه آغاز سال نو، نمایشگاههای بهاره به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار میشد. اما امسال با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی، برگزاری این جشنواره شکل دیگری به خود گرفته است. در حقیقت، با اجرای طرح “همدلی مردم با اصناف” همان نمایشگاههای بهاره اینبار به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.
در این جشنواره بهاری مجازی که در بازه زمانی 23 تا 29 اسفند برگزار میشود، با استفاده از ظرفیت فروشگاههای اینترنتی موجود (از جمله بازارگاهها ) این امکان برای اصنافی که دارای فروشگاه اینترنتی نیستند نیز فراهم شده تا بتوانند کالاهای خود را به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به مصرفکنندگان عرضه کنند.
در این طرح، تمامی صنوف میتوانند لیست کالاهای مورد ارائه خود را در وبسایت بازارگاهها و فروشگاههای اینترنتی شرکت کننده در این طرح معرفی کنند. برخی از این بازارگاهها و فروشگاههای اینترنتی امکان فروش مستقیم را برای این صنوف ارائه میکنند، به طوریکه خریداران میتوانند مستقیما با صنف ارائه کننده کالا تماس داشته و بدون واسطه کالای مورد نیاز خود را از وی خریداری کنند. در این حالت، بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی صرفا بستر ارائه کالا و خدمت را به صنوف ارائه میکند. همچنین امکان فروش غیر مستقیم نیز برای صنوف مختلف از طریق بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی مشارکت کننده در طرح وجود دارد. در این حالت، کالای ارائه شده توسط صنف، در بستر بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی ارائه شده و به واسطه آن به فروش خواهد رسید.